Eerste echte dag - Reisverslag uit Roseworthy, Australië van Lisanne Epping - WaarBenJij.nu Eerste echte dag - Reisverslag uit Roseworthy, Australië van Lisanne Epping - WaarBenJij.nu

Eerste echte dag

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

03 September 2014 | Australië, Roseworthy

Vandaag mijn eerste echte dag gehad op de campus, nadat ik gister was rondgeleid door joline over de campus, wat gegeten had en met mijn huisgenoten nog wat series gekeken ben ik toch lekker op tijd naar bed gegaan.

Vanmorgen om kwart over 7 alweer fris en fruitig er naast om een klein stukje over de campus te gaan hardlopen. Het was nog heerlijk rustig en de vogels proberen je met hun gekwetter dood te maken geloof ik :)

Toen ik helemaal klaar was ben ik vast in het huisje wat research gaan doen van mijn onderzoek. Vervolgens whatsappte Joline en zijn we een rondje gaan doen, zo heb ik Roy ontmoet, waar ik de afgelopen maanden mee gemaild heb, en hij heeft me in contact gebracht met Kate, zij wordt mijn supervisor. Bijna alles is nou zo goed als geregeld en ik kan beginnen met mijn project, ze was blij verrast te weten dat ik al bezig was geweest met mijn onderzoek.

Toen alles klaar was ging Joline weer haar eigen ding doen, waardoor ik rond kon gaan lopen om wat foto's van de campus en omgeving te maken.
Toen ik bijna klaar was kwam ik Pete tegen, een wat oudere man van de security hier. Hij vroeg mij of ik zin had in een rondleiding, dus ik ben bij hem in de pick up gestapt en hij heeft me een paar hectare van het geweldige land laten zien van de universiteit. Het is machtig groot, en mooi.
Hij heeft mij van alles laten zien en verteld over de kleinste dingen, het was een leuke ervaring.
Eenmaal terug bij de campus heeft hij mij het bovengedeelte van het oude gebouw laten zien. (blijkbaar mag je niet meer naar boven hier)
Hij heeft van alles verteld over de ruimtes en het was prachtig om te zien.

Al met al heb ik tot nu toe alleen maar leuke en aardige mensen ontmoet. Ik woon met 4 andere hier in het huisje, 2 jongens en 2 meiden, maar blijkbaar hebben wij het huis waar zo'n beetje iedereen van de campus woont, dus gister was het hier behoorlijk druk. Erg gezellig wel.
Joline, het andere Nederlandse meisje wat hier zit zit twee huisjes verderop. Het is fijn om iemand hier te hebben die alles al een beetje snapt, en die het inmiddels niet heel vreemd meer vind om links te rijden :)

Morgen ga ik naar de piggery en krijg ik daar een rondleiding. Over 4 weken begin ik met het experiment. Dus tot die tijd tijd om mijn plan van aanpak te maken en vast wat andere artikelen over dit onderwerp te vinden.

Jullie zullen snel weer wat van mij horen!

  • 04 September 2014 - 18:29

    Natalie Kooij:

    Zier er goed uit hoor! Heeeeeeeeeeeeelveel plezier daar :D

  • 05 September 2014 - 08:45

    Paul :

    Goede start en zo te zien is het daar mooi. Succes met de voorbereidingen van het onderzoek

  • 07 September 2014 - 17:03

    Oma Thea:

    Hallo Lisanne,

    leuk je verhaal te lezen.
    Begint goed.
    Oma gaat zo meteen je verslag consumeren.
    Heb een linkje voor haar gemaakt zodat ze je kan blijven volgen.
    Groet,
    Marc


  • 16 September 2014 - 19:58

    Marc:

    Wacht wacht wacht.
    Wanneer het volgende verslag ??????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Roseworthy

Lisanne

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 7722

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 09 Maart 2015

Costa Rica

02 September 2014 - 02 December 2014

Australia :D

Landen bezocht: