van down under naar de rijke kust - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van Lisanne Epping - WaarBenJij.nu van down under naar de rijke kust - Reisverslag uit Puntarenas, Costa Rica van Lisanne Epping - WaarBenJij.nu

van down under naar de rijke kust

Door: Lisanne

Blijf op de hoogte en volg Lisanne

06 December 2014 | Costa Rica, Puntarenas

Als eerste, mijn oprechte excuses voor het lange wachten op mijn nieuwe reisverslag.
Door drukte, en afleiding heb ik niet de mogelijkheid om eerder wat te schrijven.
Maar om Australie kort samen te vatten. Geweldig, ik heb het daar enorm naar mijn zin gehad en een prachtige tijd gehad. Veel mensen leren kennen, en hopelijk contacten die ik voorlopig ook nog aanhoud. Want ik ben zeker van plan terug te gaan naar daar.
Mijn tijd was heerlijk en onvergetelijk.

Inmiddels 1 dag thuis geweest in Nederland (sorry voor mensen die dit niet wisten. echt :) ) En nu weer in Costa Rica.
Een goede vlucht gehad en al veel gezien hier. Van wat ik heb gezien is het land prachtig. Enorm veel ongerepte natuur, veel vogels, veel dieren in het algemeen. Mensen zijn enorm aardig.
Honden zijn hier in overvloed, is hier een echte 'plaag'.
Vandaag naar het dorpje geweest hier vlakbij, las juntas. Het is hier heel anders dan wij gewend zijn. Het centrum is gebouw uit huisjes met golfplaten waar je bijna geen onderscheid kunt maken tussen de woonhuizen en de winkels.

Momenteel verblijf ik nog bij peter en zijn vrouw in huis, vanaf volgende week ga ik bij een medewerker van hem in huis. Laura kan geen engels, dus dat wordt de eerste weken werken met handen en voeten, maar ik weet zeker dat dit goed komt :)
Maandag gaan we beginnen met het duidelijk maken van mijn opdracht.
Ik heb al een rondleiding gehad. de vissen al gezien, alleen nog niet de varkens, is nog te kort op mijn vorige bezoek bij de varkens.
Ik zal deze keer proberen wat frequenter te schrijven!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisanne

Actief sinds 01 Aug. 2014
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 7742

Voorgaande reizen:

05 December 2014 - 09 Maart 2015

Costa Rica

02 September 2014 - 02 December 2014

Australia :D

Landen bezocht: